در حال بارگذاری...
ورود به سامانه
مرا به خاطر بسپار
*
*
کلمه عبور را فراموش کردهاید؟
Toggle navigation
صفحه اصلی
معرفی
فضا ها و امکانات
اولیاء مدرسه
مدیریت
کادر اداری و اجرایی
کادر آموزشی و علمی
شرح وظایف
درباره
اهداف و برنامه ها
دستاورد ها
ساختار مدرسه
آیین نامه ها و مقررات
آیین نامه اجرایی مدرسه
پرورشی
امور فرهنگی و هنری
مراسم و بزرگداشت
اردو ها و باز دید ها
گروه های پرورشی
آموزشهای فوق برنامه
مسابقات
سرگرمی
انجمن اولیا و مربیان
معرفی اعضا
گزارش جلسات
نمونه سوالات
گالری عکس
ویدیو
تماس با ما
صفحه اصلی
معرفی
فضا ها و امکانات
اولیاء مدرسه
مدیریت
کادر اداری و اجرایی
کادر آموزشی و علمی
شرح وظایف
درباره
اهداف و برنامه ها
دستاورد ها
ساختار مدرسه
آیین نامه ها و مقررات
آیین نامه اجرایی مدرسه
پرورشی
امور فرهنگی و هنری
مراسم و بزرگداشت
اردو ها و باز دید ها
گروه های پرورشی
آموزشهای فوق برنامه
مسابقات
سرگرمی
انجمن اولیا و مربیان
معرفی اعضا
گزارش جلسات
نمونه سوالات
گالری عکس
ویدیو
تماس با ما
30
مرداد
1402
کلاسهای تابستان دبیرستان دوره دوم
مولف:
- صبری
/ دسته:
آموزشی
/ رتبه دهید:
کلاسهای تابستان در پایههای دهم، یازدهم و دوازدهم از 17 تیرماه آغاز و تاکنون ادامه دارد...
گرمای تابستان امسال برای ما با حضور پرشور بچهها در کلاسهای پایگاه تابستانی پرحرارتتر شد.
کلاسهای آموزشی، کارگاههای پژوهشی و مهارتاندوزی، مشاوره، آزمون و صبحانه دوستانه با مشاورین از جمله فعالیتهای پرونده تابستان ما بود.
تعداد مشاهده (184) نظرات (0)
خبر های مرتبط
مراقبت از سلامت جسم و روان در سنین مدرسه
چطور در مسابقات علمی و فرهنگی بدرخشیم؟
رازهای داشتن یک دفتر مرتب و زیبا
چگونه کلاس درسی شاد و مؤثر داشته باشیم؟
تأثیر خواب و تغذیه بر موفقیت تحصیلی دانشآموزان دبستانی | راهکارهای کاربردی برای والدین و معلمان
پیشنهادهایی برای فعالیتهای تابستانی
رباتهای اجتماعی: آیا رباتها میتوانند جایگزین دوستان واقعی شوند؟
تأثیر بازی در فرآیند یادگیری دانشآموزان: پلی میان سرگرمی و آموزش
چرا باید کتاب بخوانیم؟ راهنمای کامل کتابخوانی برای دانشآموزان دبستانی
استارتآپهای دانشآموزی: چگونه ایدههایمان را به کسب و کار تبدیل کنیم؟
نظرات کاربران درباره خبر "کلاسهای تابستان دبیرستان دوره دوم"
نظرتان را بیان کنید
نام:
لطفا نام را وارد کنيد
پست الکترونیکی:
پست الکترونیکی نامعتبر است
نظر:
لطفاً نظر خود را وارد نمایید
کد بالا را در محل مربوطه وارد نمایید
*
*
ارسال